tiistai 25. maaliskuuta 2014

Kisat!

Niinkun viime postauksessa mainitsinkin, viime viikon sunnuntaina eli toissapäivänä oli kisat! Nuo kisat olivat siis Siirin ja minun kolmannet yhteiset kisat.

Niin ihana kuva :* KAIKKI kuvat (c) Kristiina!!

Radan rakennus oli klo 11. Radan rakennuksen jälkeen ajattelimme mennä puunaamaan Sipen, mutta sitä olikin joku jo laittamassa kuntoon, koska Siirihän hyppäsi myös muitakin luokkia. Kävimme sitten apsilla tms.. Myöhemmin kumminkin laitoin Siirin kuntoon ja sitten sain ratsastaakkin maneesille (y).

verkkaeste

verkkaeste korotettuna

Verkassa Siiri oli kivan reipas. Hyppäsimme ensin ristikkoa, sitten pystyä ja vielä toisesta suunnasta ruusu okseria ''oikean'' kokoisena. Kertasin sitten vielä odotusalueella radan suht monta kertaa mielessäni ja myös uusinnan. Näissä kisoissa oli muutes Siirin ja minun ensimmäinen yhteinen uusinta ja myös minun elämäni ensimmäinen uusinta!! (ja hyppäsin siis 60cm radan)

okseri verkkaeste (kädet -.-)

perusradalta este numero 1

kolmas este

sarjan a-osa

sarjan b-osa

vitos este

Toisiksi vika este perusradalta ja tää on toinen niin ihana kuva <3

Perusradalla (seitsemän estettä oli perusradalla) ei tullut yhtään kieltoa, niimpä pääsimmekin uusintaan. En ratsastanut uusinnassa (oli esteinä 1, 3, 4 a,b, 5 ja seiska) yhtään aikaa, tarkoitus oli saada vain puhdas rata ja silti pääsimme viidensiksi!! :D Olen niiin ylpeä Sipulista<3. En saanut valitettavasti ruusuketta, koska vain neljä ensimmäistä sai, mutta olen silti tyytyväinen! ;) Muutenkin neljänteen oli vain alle sekuntin ero (meidän aika oli 41.43 tms muistaakseni)!!!


uusinnan eka este

kolmas este (jalka kivan takana..)

sarja este uusinnassa

<33

Iiihana <3 (ilme XD)
Kisat menivät oikein hyvin, ei tullut yhtään kieltoa (edes verkassa)! Olen tyytyväinen :).

2 kommenttia: