perjantai 20. syyskuuta 2013

Hulmuharjalla rida

Mentiin tallille puolen aikaan. Olin yllättynyt aika paljon kun inga sanoi minulle keskustelussa, että menisin Niilolla :DD. Ajattelin että mitähän siitäkin tunnista tulee... Pistin kuitenkin Niilon siten ihan tavallisesti kuntoon. Herra oli vähän tai ei ihan vähääkään malttamaton :DDD.

Tunnin alussa isi joutui pitämään Niilosta kiinni että sain pistää jalustimet ja kiristää vyön, koska Niilo oli jo ihan menossa kävelemään. Sitten vihdoin päästiin liikkeelle. Kun käyntien jälkeen lähdettiin menemään ravia, niin Niilo vaan meni kauheata kiitoravia XD... Tietenkin menimme ravia molempiin suuntiin ja sitten laukkaa molempiin suuntiin. Laukassa ei Niilo onneksi mennyt mitään kauheaa kiitolaukkaa (huh) ;D.

Sitten laukan jälkeen siirryttiin hetkeksi käyntiin ja minun piti lyhentää jalustimia reijällä, koska ne olivat niin pitkät, että oli vaikeaa keventää ym. Tällä tunnilla menimme paljon pysähdyksiä ravista. Piti mennä siis koko ajan harjoitusravissa ja minä pompin siellä Niilon selässä varmaan puolimetriä ilmaan xD (sillä on kauhee ravi istua)... Ekalla pysähdyksellä Niilo ei oikein reagoinut ohjaan, eikä oikein tokallakaan vaan jatkoi vaan käyntiä itsepäisesti, mutta sitten kolmannella pysähdyksellä kun vedin oikein kovaa ohjista niin tulihan se pysähdyskin sieltä eikä tullut kuin korkeintaan 1-2 käyntiasekelta :))! Kirsikin sanoin sitten lopputunnista jotain että oli tosi okei niilon kanssa ne pysähdykset, siihen verrattuna kun Niilo ei oikein reagoi kauheasti ohjaan. Loppuverryyttelyjen jälkeen Hulmuharjasein<3 jäi vielä tunnille... Mä niin raksastuin Niiloon ton yhen tunnin perusteella<3<3<3 :3 aijon alkaa hoitaa sitä ja Sippeee<3<3 (eli siirisipulimussukaa<3).

Tunnin jälkeen pesin vielä Roopen suitset ja ne oli ihan himo likaset D:::! Vielä kuvii ja videoo:

otsis silmillä Niilolla :3 ;DD

aww<3

;DD

Hulmuharjasein<3<3
Kiitos mun lukijoille ja moikkaa<3<3

6 kommenttia:

  1. Hauskoi noi kuvat ja kiva video!:) Toisaalta tekis mieli itekki koittaa Niiloo mut en tiä uskallanko...:s

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Niilo oli kyl ihan kiva :)

      Poista
    2. Uskon sen:D Mut pelkään et se lähtee mun käsistä ja en saa pystäytettyy sitä tms..xDxD

      Poista